Min musik förklarar inte bara vem jag är för andra; den förklarar också andra för mig

"Hey, man!
I'm alive,
I'm taking each day, and night at a time"
Somday I'll be saturdaynight - Bon Jovi



"I belive in angels; Something good in everything I see"
I have a dream - Abba

"When all the night is cloudy, there is still a light that shines on me
Shine until tomorrow; Let it Be"
Let it be - The Beatles

"Overnight, life can turn around; you ain't the same anymore"
Overnight - Crashdiet

"People try, to take my soul away;
But I don't hear, the rap that they all say"
Crazy nights - Kiss



Kommentarer
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Många bra låtar. Speciellt Bon Jovi. En av mina favoriter är Midnight in Chelsea.

2011-12-28 @ 13:52:14
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: anna

så bra låtar!

2011-12-29 @ 01:11:17
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/
Välkomnar all typ av kritik med ett leende.
Men ingen reklam, spam eller "Hur är det"/"Vad har du gjort idag"-kommentarer.
Smile and wave! (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0