Okej... Vad vill ni veta?

1. När grät du senast? Nåra dagar sedan, men nu kmr det int upprepas på x antal månader
2. Har du lätt för att bli kär? Noppe, jävligt svårt om jag ska vara ärlig.
3. Vilken låt är bäst just nu? "Mr. Brightside" med The Killers
4. Är du snål eller generös? Generös 
5. Sarah Jessica Parker eller Jessica Biel? Eh... De spelar inte riktigt i sådana filmer jag tycker är bra
6. Vilken är din absoluta favorit godissort? Djungelvrål
7. Är du en öppen och ärlig människa eller du är den som är mer tillbaka dragen? Jag tror jag är ganak öppen, men svår att nå fram till

8. Vad tar du med på en fest? Ett glatt humör?
9. Har du ett bra självförtroende? .Yääy! I love myself
10. Nämn tre snygga kvinnliga modeller. K bry
11. Om du fick vara kvinna/man för en dag, vad var det första du skulle göra då? Stå upp och pissa, sedan skulle jag skämt ut mig ordentligt och pröva att ha sex med en tjej
12. Hur får man kontakt med dig om man vill visa intresse? Eh... Gör det bara

13. Nämn en artist som du tycker ser riktigt bra ut. Andy Sixx
14. Ta din mobil och bläddra fram till kontakt 16, vad heter kontakten på din mob? Ebba
15. Hur ska du fira alla hjärtans dag? Det är för långt dit för att planera ngt
16. Hur bor du, villa, lägenhet, radhus? Villa 
17. När drack du alkohol senast? På senaste festen
18. Vad har du för märke på din mobiltelefon? Sony Ericsson Xperia 
19. Nämn tre saker som gör dig riktigt glad. Choklad, musik, vänner
20. Bästa boken du läst? "Liftarens Guide till Galaxen" av Douglas Adams, 
21. Nämn dina närmsta vänner. Johanna, Maia och Sandra
22. Vad har du för planer för denna dagen? Träffa Sandra och rida, spela i alla fall ett game lol

23. Vad är ditt yrke, jobbar eller pluggar? Läser första året på Naturvetenskapliga programmet
24. Hur många barn vill du ha? Två
25. Har du någonsin älskat en person (förutom familj och vänner)? Nej, tror inte det. Vad är att älska någon?
26. Vilka länder har du besökt? Norge, Danmark, Tyskland, Frankrike, Cypern, Kanada, Portugal, Kanarieöarna, Spanien, Malaysia och USA
27. Nämn 3 saker som gör dig riktigt arg. Våldtäktsmän, svaga kvinnor och manssvin
28. Brad Pitt eller Orlando Bloom? Orlando Bloom 
29. En typisk utekväll för dig, hur ser den ut? Vad menas med utekväll? En promenad med kompisar till långt in på natten, mys vid stranden till mitt i natten elr party?
30. Vilken datum fyller du år och vad e du för stjärntecken? En Kräfta (11/7), född i Grisens år (1995)
31. Vad anser du om att tjejer och även killar viker ut sig i tidningar osv? Jag bryr mig inte om dem, Alla gör la som de vill
32. Film hemma eller bio? Så länge det är film bryr jag mig inte om var jag ser den!
33. Vem fick du senast sms av? Pettson <3
34. Vem ringde du sist? Olivia (min fodervärd) 
35. Hur är ditt humör just nu? Jag är jätteglad! 
36. Om du fick ändra en sak på ditt utseende, vad skulle det vara då? Plattare mage
37. Är du i någon form av förhållande just nu, dejtar, kk, tillsammans? I ett förhållande, fast inte fb-officiellt ännu 
38. Är utseende viktigt för dig? Beror lite på...
39. Hur många konserter har du varit på? Alldeles för få :/ Den bästa var iaf Europe och Takida i somras
40. Något du inte kan leva utan? Musik
41. Nämn en låt som betyder mycket för dig. Someday I'll be Saturday Night
42. Tycker du att folk kan och ska se upp till dig? Haha, om de vill så gärna

43. Om du fick chansen att flytta till Hollywood, hade du gjort det då? Självklart! Hollywood, here I come!
44. Vad tycker du om adoption? Det är jättebra
45. Åldersskillnad i förhållande, ok eller inte? Nja... Det beror väldigt mycket på individerna
46. Trivs du med ditt liv just nu, eller du vill göra några ändringar? Jag trivs super
47. Hur länge varade ditt längsta förhållande? Jag har inte haft något förhållande innan det jag är i nu...

48. Vilken är din favorit genre i filmer? Skräck, thriller, komedi, action, äventyr, drama.... Bra skådespelarinsatser och en bra regissör, skit i genre
49. Vilken kändis har du fått höra att du är lik? Ingen :)
50. Nämn 3 saker inte många vet om dig. Jag är ganska feg, jag tänker mkt elaka saker i huvudet och jag orkar inte bry mig om speciellt mycket


Kommentarer
Postat av: Lotte

Ja, julmarknader är helt härliga - särskilt de tyska! :)

2011-12-06 @ 12:15:31
URL: http://kunterbunt.blogg.se/
Postat av: Kaleido

SV: Tackar så jättemycket :D!

2011-12-06 @ 12:37:56
URL: http://kaleido.blogg.se/
Postat av: Maja

Sv: jo om jag hade hittat några julklappar så hade de varit det :D

2011-12-06 @ 12:44:05
URL: http://majyaa.blogg.se/
Välkomnar all typ av kritik med ett leende.
Men ingen reklam, spam eller "Hur är det"/"Vad har du gjort idag"-kommentarer.
Smile and wave! (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0