I love u, Samwise Gamgi

Under min och Maiheims finfina promenad till Gråbo och tillbaka genom skogen i den allt mörkare och kallare kvällen bestod i stort sett hela promenaden av ett ovanligt ytligt och "tjejigt" ämne för att vara oss; skådespelare.
Bådas första kändiscrush kommer från samma filmer; LOTR. Min var Legolas, och efter det har jag alltid haft en svaghet för killar med långt och blont hår (haha). LOTR och deras skådeepelare ligger fortfarande nära hjärtat, men nu skulle jag säga att mina favoriter är Sam (som man inte kan annat än älska för hans underbara personlighet och Éomer för att han är så grymt snygg och cool :3
Sedan är jag väldigt förtjust i Hugh Jackman, Johnny Depp och Robert Downey Jr också, även om de inte spelar i LOTR...

Kommentarer
Postat av: maia

Hahahaha Sam<3

2012-04-03 @ 17:50:45
URL: http://smackfoo.blogg.se/
Välkomnar all typ av kritik med ett leende.
Men ingen reklam, spam eller "Hur är det"/"Vad har du gjort idag"-kommentarer.
Smile and wave! (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0