Pikachu <3

När min kära vän låg och sov i soffan efter att vi sett "The Incredibles" (gamla, goa Superhjärltarna) började jag kolla på trailers på youtube. Inte så ovnaligt kanske, men för en gångs skull var det inte filmer jag kollade upp. I maj kommer "Diablo 3" ut, och herrejävlar så välgjorrt det såg ut att vara...
Kollade också in "Assasin's Creed II" och "Assasin's Creed III". Ska se till att jag frå tvåan av en kompis imorgon så att jag kan sälja min själ ett tag. Tröttnade på Skyrim efter drygt en månad, och det är lite segt att bara köra LoL eller Pokémon.

Kommentarer
Välkomnar all typ av kritik med ett leende.
Men ingen reklam, spam eller "Hur är det"/"Vad har du gjort idag"-kommentarer.
Smile and wave! (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0