"There and back again; a hobbits tale by BIlbo Baggins"

Inte för rubriken har så mycket med något att göra, men bara för att jag längtar till nästa december bifogas trailern till "The Hobbit - un unexpexted journey". Dessutom spelar den jättemysiga Martin Freeman rollen som Bilbo, och alla andra roller har desamma skådespelare som i "The Lord of the rings".

Men nu till det jag egentligen skulle skriva om; efter att ha kletat ner håret med en blondering som "bleker håret 6-8 nyanser" blev reslutatet dethär:
Bortsett från den lätt gula, platinblonda utväxten på ca 3 cm gillar jag färgningen. Dock forsätter projektet att bli blond nästa söndag, då jag gör nästa blekning. Eller färga i en blond färg, men jag vet inte om det biter på det röda...

Kommentarer
Postat av: MADDISENJ

ja gör det :)

2012-01-02 @ 14:09:51
URL: http://maddisenj.se
Postat av: linnea

hoppas "projektet" går bra :)

2012-01-02 @ 18:01:09
URL: http://linneakin.blogg.se/
Välkomnar all typ av kritik med ett leende.
Men ingen reklam, spam eller "Hur är det"/"Vad har du gjort idag"-kommentarer.
Smile and wave! (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0