Om du saknar mig lika mycket som jag saknar dej tycker jag synd om dej

Har inte bloggat på ett tag... Inte haft varken tid eller lust helt enkelt. 
Mest för att jag spelat LoL eller varit med min kära pojkvän.
Men eftersom det är så roligt tänkte jag börja med det igen, så det blir väl lite uppdateringar. En om dan iaf.
Det är verkligen inte kul eller trevligt att inte kunna sluta tänak å någon.
De flesta har nog känt av det.
Värst är känslan av osäkerhet som växer hela tiden...
Bara för att alla inte svarar som man själv, så blir jag osäker på vad de tänker.
Vad jobbigt det är, och det gör att jag inte kan slappna av.
Jag saknar honom helt enkelt.
Trots att det bara gått tre dagar.

Kommentarer
Postat av: linnea

det kan faktiskt vara skönt att vara borta från bloggen ibland

2011-12-22 @ 23:24:09
URL: http://linneakin.blogg.se/
Välkomnar all typ av kritik med ett leende.
Men ingen reklam, spam eller "Hur är det"/"Vad har du gjort idag"-kommentarer.
Smile and wave! (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0