En vanlig måndag

Håller på att installera "Assassin's creed" nu, så jag ska snart sälja min själ till spelets värld.
Jag borde verkligen börja jobba mer i skolan, och ett steg mot mina mål med höga betyg är dagsn upplägg:
- Fysik rep.
- Klart uppgifterna i matte
- Skriva klart självutvärderingen i spanska och skicka in den fem dagar för sent...
- Gå igenom felen på kemiprovet
Det är dags för mej att börja jobba nu, jag kan ju få höga betyg bara jag anstränger mig lite. Men det är en omställning; från MVG i alla ämnen utan att anstränga mig det minsta till att faktiskt behöva jobba för att få det resultat jag vill.
Beviset på medlemsskapet i GAIS får sitta på skolväskan då, så att alla kan beundra den

Kommentarer
Välkomnar all typ av kritik med ett leende.
Men ingen reklam, spam eller "Hur är det"/"Vad har du gjort idag"-kommentarer.
Smile and wave! (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0