Nat.Prov.26.4.2012

Då var alla svenska nationella avklarade och jag är säker på att jag blir godkänd. Vet dck att jag inte är jättebra på att skriva acceptabla krönikor så har ingen aning om vad mitt betyg där blir. Men, men. Lyckas bli klar först i klasen på svenskaproven. Konstigt. Men jag har alltid skrivit fort och går när jag är klar. Finns ingen anledning att sitta kvar och vänt på att någon annan ska gå först. Varför gör man de egentligen?


<a href="http://www.bloglovin.com/blog/3198883/missfrankenstein?claim=xmzfx39eg6h">Följ min blogg med Bloglovin</a>


Kommentarer
Välkomnar all typ av kritik med ett leende.
Men ingen reklam, spam eller "Hur är det"/"Vad har du gjort idag"-kommentarer.
Smile and wave! (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0