Påsklovsveckan!

Bortsett från att några idioter har sprängt berg nästen intill vårt hus vid åtta på morgonen så att jag vaknat jättetidigt av allt jävla pipande har det varit ett bra lov. Varit lite i stan för att bla se Gais spela dåligt (0-0) mot Djurgårn. Har fått till lite shopping och lite onda planer inför mitt framtida jobb för att ta över världen...
Sist kom bilden på min fina köttätande blomma Sture P. ♥ Han och hans kompis Gaylord som Maia äger kommer bli första steget i min plan att ta över världen. Så tillägnar dem ett helt inlägg längre fram. Man borde väl kunna få blommor att bli riktiga köttätare om man bara matar dom med kött?

Kommentarer
Postat av: maia

hhahaha ja! mohaha haha mohahahaha

2012-04-15 @ 19:58:38
URL: http://smackfoo.blogg.se/
Välkomnar all typ av kritik med ett leende.
Men ingen reklam, spam eller "Hur är det"/"Vad har du gjort idag"-kommentarer.
Smile and wave! (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0