Ska pröva ngt nytt...

Mitt finfina "Assassin's creed II" som ajg abra spelat i två dagasr nu har laggat fast och jag kommer int evidare. Ska stänga av spelet och sedan datorn, och pröva igen imorrn. Annars blir det till att installera om alltihop... Mindre kul. Internet har lags också, jävla teknik... Så det blir svårt att spela LoL ikväll om jag ska kunna spela bra med lags...

Dag 1 - 10 lite udda fakta om mig själv
Dag 2 - 9 saker jag gör varje dag
Dag 3 - 8 saker som irriterar mig
Dag 4 - 7 rädslor
Dag 5 - 6 sånger jag tycker om
Dag 7 - 4 minnen jag aldrig glömmer
Dag 8 - 3 ord jag inte kan gå en dag utan att säga
Dag 9 - 2 saker jag önskar att jag kunde göra
Dag 10 - en peron jag litar på
Den fina listan kommer från Maiheim (alias ekorren). Så idag börjar jag på steg ett då:
10 lite udda fakta om mig själv:
1. Jag älskar Sherlock Holmes
2. Jag brukar drömma mig bort
3. Jag har aldrig varit kär
4. Jag brukar måla med olja därför att mitt tålamod inte räcker till något annat
5. Jag låtsas att jag inte har ångest över något
6. Jag har hållt en krukväxt vid liv i tre år
7. Jag orkar inte mycket - egentligen
8. Jag är facisnerad av allt övernaturligt även om jag inte tror på det
9. Jag kan lägga ifrån mig mobilen och ignorera den resten av dagen
10. Jag brukar gå runt och fantisera ihop otroliga historier om allt som jag inte kan göra

Kommentarer
Välkomnar all typ av kritik med ett leende.
Men ingen reklam, spam eller "Hur är det"/"Vad har du gjort idag"-kommentarer.
Smile and wave! (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0