Bara 8 dagar kvar nu...

Kl. 20.15 onsdagen den 12/12 2012 (12-12-12) kommer jag och två mkt feina vänner slå oss ned i den snyggaste biosalongen i stan och avnjuta 166 minuter av Bilbo. "The Hobbit" har förstås premiär och jag var inte sen att köpa biljetter. Årets höjdpunkt, utan konkurrens! Jag har faktiskt längtat till denna dag sedan juni. Och sedan förra året om man ska vara riktigt petig. 
   Hur ska jag spendera veckan fram tills dess? Hästar, LoL och skriva den där novellen till Sandra står på agendan. Däremellen blir det lite måla och lite plugg. Lite party kanske vi kan pressa in också. 
 
 

Kommentarer
Välkomnar all typ av kritik med ett leende.
Men ingen reklam, spam eller "Hur är det"/"Vad har du gjort idag"-kommentarer.
Smile and wave! (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0