Ensten, Rutigford och något som inte går att uttala

Jag ska skriva om Einstein, Rutherford och Chadwick i fysiken. 
Hur ska man svara på en fråga när svaret är personen som frågat? Hmm... dumt. 
E=mc^2
Jag vet inte vad jag ska göra. Borde göra så mkt som jag inte gör. Plugga t ex. Men vill inte. Vill måla och skriva. Skulle behöva en dag ensam hemma med all tid i världen för att göra det jag vill. Ibland känns det som det behövs. 
Jag har ju min berättelse klar i huvudet, behöver bara tiden att sätte den svart mot vitt. 
 

Kommentarer
Välkomnar all typ av kritik med ett leende.
Men ingen reklam, spam eller "Hur är det"/"Vad har du gjort idag"-kommentarer.
Smile and wave! (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0