EU måste vara tråkigast i EU

Jag gillar verkligen vår mysiga och underbart snälla samhällslärare, men jag kan inte tycka om ämnet. Finns det något tråkigare än EU? Jag tillhör de som inte ser meningen med att Sverige är med i EU, och om EU skulle bli en federation (som USA) skulle jag direkt utvandra till Norge eller Kanada eller Argentina eller Nya Zeeland eller Japan eller något annat fritt land. Usch och fy. Men, men. Shiet, nu blev det ju ett poliktiskt inlägg. Dumt. Jag bryr mig inte så mkt egentligen. Jaja, nu blir det mer plugg med svenska analys, samhällsslutuppgift, spanska glosor och fysikrapport. Hoppas jag kan spela lite LoL snart...
 
 

Kommentarer
Välkomnar all typ av kritik med ett leende.
Men ingen reklam, spam eller "Hur är det"/"Vad har du gjort idag"-kommentarer.
Smile and wave! (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0