No me gusta att baka

Sant. Jag bakar bara paj till mina brors, inget annat. Allt annat tar bara tid och är tråkigt, medan paj går snabbt och är gott. Stressen kommer och skolan går åt helvete. Får inte ens bra betyg i svenska; vad gör jag för fel när jag skriver? Kan bara säga att högstadiet har förstört för min framtid. det var för enkelt, totalt utan krav och skillnaden mellan högstadie och gymnasium är för stor. Fan, pallar inte. Vill bara måla. Jobbigt...
    Själv tycker jag att jag skriver ganska bra. Men tydligen inte... Dumt. Men, men. Vem bryr sej?
 

Smile and wave

Finaste guiden till teemo <3
 
 

Kommentarer
Välkomnar all typ av kritik med ett leende.
Men ingen reklam, spam eller "Hur är det"/"Vad har du gjort idag"-kommentarer.
Smile and wave! (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0