Bilbo is tha old skoöl and tha old skoöl rocks!

Min midsommarafton blev x3mt lugnt, men wsamtidigt var det inget annat jag behövde. Läste ut Bilbo (som var den mest underbara bok jag läst... yesss preciousss, we love teeh preciousss, my preciousss... Tomheten efteråt var badövande, men ska snart läsa den för min femåriga lillasyster så då får jag återuppleva det underbara äventyret igen ♥
Skrev även klart min novell (som går att läsa under denna länk --> HÄR). Slutet blev lite halvbra, men lyssnade trots allt på den superbra skivan "Old skoöl of rock", som jag äntligen hittat efter att den varit försvunnen i ett år. Den bästa skivan jag äger, utan konkurans.

Kommentarer
Välkomnar all typ av kritik med ett leende.
Men ingen reklam, spam eller "Hur är det"/"Vad har du gjort idag"-kommentarer.
Smile and wave! (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0