Never thought I could feel this way

True story. Det är sommarlov. I tio veckor kan jag göra vad fan jag vill. Nästan.
Har massa planer, men hälften av dem komme rinte bli uppfyllda. Vill festa hela natten, lana, bada, träna, rida, träffa ny kompisar, uppleve världen och allt annat man vill när man snart ska fylla sjutton.
Men det blir också tio tomma veckor. Tio veckor utan min underbara klass som jag kommer sakna otroligt mycket. De är helt enkelt underbara. Sedan i augusti har jag träffat dem sex timmar om dagen, fem dar i veckan. Nu blir det bara ett fåtal gånger under tio veckor. Men, men. "Sommar sol och häftig pool" osv. "Sola och bada, piña Colada, på sommarn är livet som bäst".
Fina bilden vi ritade på tavlan igår. Alla är med: Även de som hoppat av och några lärare
Priset till min och Maias feina underhållning; dansstop till rosa, fluffig musik.
Sedan blev det lite Ben And Jerry's för oss i Lerums centrum


Blomman vi fick av finaste Alina som kommer sluta i vår klass och börja Ekonomi. Kommer sakna henne.


Och så var skolavslutningen avklarad och nu är det sommarlov. I tio veckor.


Kommentarer
Välkomnar all typ av kritik med ett leende.
Men ingen reklam, spam eller "Hur är det"/"Vad har du gjort idag"-kommentarer.
Smile and wave! (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0