F1 med musik och nu har jag typ skrivit hundra ord... Fan vad segt det går

Jupp, bara hundra ord på en dryg halvtimme. Men har en tille kvar att skriva innan jag ska iväg ---> READ IT OVER HERE. Men jag är påväg någonstans i den mesiga lilla kärlekshistorian. Jag vet itne om jag vill bli författare längre. Jag är mer intresserad av att fantisera och bränna saker. Fina färger. Så jag vill bli kemist och få nobelpris. Eller bli "The Napolen of Crime", och om jag blir det kan bara Sherlock Holmes stoppa mig. Och inget hade gjort mig lyckligare

Kommentarer
Postat av: Leone

Du måste fortsätta skriva :) För jag drömde något så roligt inatt ^^

Nåja enligt bästavän-kodex och lagen om klyschighet måste jag också tillägga; Juppa, du kan bli vad du vill. :)

2012-05-26 @ 19:42:23
URL: http://lingers.blogg.se/
Välkomnar all typ av kritik med ett leende.
Men ingen reklam, spam eller "Hur är det"/"Vad har du gjort idag"-kommentarer.
Smile and wave! (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0