Att anpassa sig

Vår ena katt dog i våras, men hela familjen säger fortfarande "våra katter". Trots att det gått ett halvår. När ska vi vänja oss vid att han aldrig kommer komma in genom kattluckan och jama efter mat? Jag vet inte, men ibland tar det tid att anpassa sig.
    Precis som idag. Red min häst idag, eller nej, just det, hon är inte min häst längre. Men i mitt hjärta kommer hon alltid vara det. Hur länge ska jag vakna varje dag och sakna henne, prata om henne som hon fortfarande tillhörde mig? Tydligen är vi jag väldigt dålig på att anpassa mig när jag tvingas släppa taget.
 
 
 

Kommentarer
Välkomnar all typ av kritik med ett leende.
Men ingen reklam, spam eller "Hur är det"/"Vad har du gjort idag"-kommentarer.
Smile and wave! (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0