Popcorn och o'boy

Låter trevligt men det är det som blir trösten när jag inte får göra det jag planerat. Hade planerat ett trevligt lan med några vänner, men får inte träffa dem igen innan de hälsat på mina föräldrar. Jag har en känsla av att detta beror enbart på att jag är tjej. Och jag hatar fördomar. Skulle jag inte kunna klara mig själv? Snälla, jag umgås inte med slödder och jag kan ta hand om mig själv. 
    Det hade varit så himla mycket lättare att vara kille, tror jag iaf. Jag hade nog haft ett friare liv. Inte behövt sitta hemma bara för att pappa måste godkänna alla killar jag träffar. Hur svårt ska det vara att inse att de är mina vänner och jag litar på dem? Hade det varit tjejer hade saken varit väldigt annourlunda, det är jag säker på.
 

Kommentarer
Postat av: Maia

det finns bara ett sätt och det vet du, könsoperation

2012-10-05 @ 18:33:00
URL: http://www.smackfoo.blogg.se
Välkomnar all typ av kritik med ett leende.
Men ingen reklam, spam eller "Hur är det"/"Vad har du gjort idag"-kommentarer.
Smile and wave! (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0