Helgen i tider

16.30 äter middag med mina myschiga småsyskon, pratar fester  med junior och leker sedan lite med Lova
19.16 tar tåget med Maia mot Gbg för att sedan dra vidare till Torslanda. Kommer doc på att jag glömt mitt kontokort så vi får vända efter några hållplatser
21.00 framme i Torslanda! En trevlig kväll med goa människor. Lite öl men mest bara trevligt snack och bra musik
02.00 joinar kortspelarna i köket och spelar lite random kortspel
04.00 dags att sova utan kudde på en madrass med Maia. Mysigt
08.40 klockan ringer, dags att vakna
09.03 buss mot stan, frukost på Espressohouse och en raskpromenad till Svensak mässan
10.00 möter Sandra och henens mamma utanför entrén till mässan. Dags för årets bokmäss! Hihi. En heldag med mysiga böcker och min underbara vän <3
17.00 åka hem, trött i benen men glad och nöjd med en hög mysiga böcker i väskan och ett fint tal av Jonas Gardell i bagaget
18.41 tåg till A-sås med Maia. Gick på en konstig spelning men drog snart igen
21.00 pratey hos en kompis. Fullt ös, medvetslös. Nej, men blev lite mycket dricka och jag behöver sluta feströka tror jag. Röka är så onödigt :(
00.00 börjar gå hem igen. Regnar och lite nödvändigt samtal med Maia om livet i allmänhet. Som vanligt då.
01.30 somnar i Maias säng och sover gott hela natten innan det är dags att sälja gt
 
 
 
 
 

 

Kommentarer
Postat av: Maia

jag tycker du sammanfattade våran helg riktigt bra där, dock lite miss på tideerna, vi la oss faktiskt 04.13 och 5 sekunder, och så vidare. Besviken på dig jävla mexikanare :(

Svar: Fuuuu >.< Jag reste snabbare än ljuset när jag somnade så åkte faktiskt tillbak ai tiden <3
missfrankenstein.blogg.se

2012-09-30 @ 20:15:34
URL: http://www.smackfoo.blogg.se
Välkomnar all typ av kritik med ett leende.
Men ingen reklam, spam eller "Hur är det"/"Vad har du gjort idag"-kommentarer.
Smile and wave! (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0