I can't lose this

Vissa människor skrämmer livet ur mig, speciellt när de inte förstår det magiska ordet INTEGRITET eller skillnaden på vilka som har tillåtelse att komma innanför mitt personliga space och vilka som ska "keep the hell out!". Jag är inget gosedjur och ingen "kramig" männsika, men har inte vuxit upp med kramar och sånt. 
   Dessutom tävlar jag i samtliga ämnen i skolan mot en kompis. Vi tar det in så seriöst, bara i spanskan, men det är en bra morot att tävla lite. Jag vill ju inte förlora, den glädjen ska han inte få. Mohaha! Nu ska jag skriva. Och när jag kommer hem ska jag hämta min syrra och förhoppningsvis spela lite LoL med Lukas (som har världens roligaste dialekt) och alla andra niciga kompisar som slösar bort sitt liv framför en dataskärm. 
 
 

Kommentarer
Postat av: maia

integritet, indeed you've right...

2012-09-18 @ 18:33:50
URL: http://www.smackfoo.blogg.se
Välkomnar all typ av kritik med ett leende.
Men ingen reklam, spam eller "Hur är det"/"Vad har du gjort idag"-kommentarer.
Smile and wave! (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0