Lite uppdatering; check

Lyssnar på Mötley Crüe även om jag vill lyssna på en speciell låt som jag kan en rad i och inte kommer på vad den heter och just den rad jag kan kan jag inte korrekt. That's lovley. Ska uppdatera lilla dagboken snart (blir alltid att jag smalar dagarna på hög istället för att skriva varje dag). Fixade en gammal olje-målning så att den typ blev klar. Båten har jag dock inte tagit tag i än och lilla personen behöver lite bearbetning, men den ser tusen gånger bättre ut nu iaf. Ska ladda ner "Crisis II" som verkar vara ett sjukt awesome spel, junior har redan avklarat det och han taggar trean medan han kör igenom ettan. Hihi.
 
 
 

Kommentarer
Välkomnar all typ av kritik med ett leende.
Men ingen reklam, spam eller "Hur är det"/"Vad har du gjort idag"-kommentarer.
Smile and wave! (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0