Come on, feel the noize

...girls, rockers, boys. Let's get wild, wild, wild: Wild, wild, wild!
Jag kunde bjuda på den.
Har undrat mycket över dethär med sms... Vad betyder ett sms man får från en annan?
Ett sms som betyder mycket för mig, det betyder kanske inget för någon annan.
Ett hjäta betyder kanske jättemycket för någon annan, men inte för mig.
Fuck it, jag pallar inte att vara orolig. Men oron finns kvar...
Varför får jag inget medelande från just den personen?






Ja, ja. Jag får väl bara hoppas på det bästa. Eller shita i det.


Kommentarer
Postat av: maia

dte kommer xD



ja den var evil :c

2011-11-15 @ 21:51:22
URL: http://smackfoo.blogg.se/
Postat av: maia

jaaa we go for it xD

2011-11-16 @ 11:41:30
URL: http://smackfoo.blogg.se/
Välkomnar all typ av kritik med ett leende.
Men ingen reklam, spam eller "Hur är det"/"Vad har du gjort idag"-kommentarer.
Smile and wave! (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0