Frukter

Frukter är fina. Vissa kan hoppa. Jag hittade många frukter idag. Men sen kom jag på att dom inte finns.
   Det är väldigt roligt med alla små fjollor som tar illa upp av facebook-sidan "Hästar är frukter". Den är ju superrolig, men roligast är all uppmärksamhet. Har inte alla människor humor? Tydligen inte. Precis som det finns de som faktiskt inte gillar LOTR, även om jag inte kan förstå hur de är konstruerade i sin skalle. Fuck logic. 
    Ska starta Sagan om Ringen nu och låta den vara på, så kan jag sova till den fina musiken <3
 
Titta! En kiwi
 
 

Kommentarer
Välkomnar all typ av kritik med ett leende.
Men ingen reklam, spam eller "Hur är det"/"Vad har du gjort idag"-kommentarer.
Smile and wave! (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0