I should've take right turn

Helgen har varit kanonfin. Väldigt rolig och med mycket trevligt folk. Kom dessutom fram till att ja ginte orkar omge mig av ersoner som inte betyder något. Varför lägga tid och energi på ytligarelationer som bara finns där av artighetensskull, istället för att faktiskt vårda de som betyder något?
     Jag lämnade tillställningen för att söka upp likasinnade. Försent kom jag dock på att jag skulle gått åt höger innan jag gick hem. Hem till någon som faktiskt betyder mer än hon förstår.
 
 
 

Kommentarer
Välkomnar all typ av kritik med ett leende.
Men ingen reklam, spam eller "Hur är det"/"Vad har du gjort idag"-kommentarer.
Smile and wave! (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0