Le pokewar

I morgon är det årets bästa dag. Helt ärligt, har taggat "The hobbit" varje dag sedan i juni. Men imorgon is tha day. Det blir lite julshopping med Johan och Maia efter skolan innan filmen, och sedan ska vi sitta där i bion och avnjuta Tolkiens värld. Det blir den första (jag tänker räkna Bilbo-filmerna som en del av LOTR) LOTR filmen jag ser på bio, var så liten när själva LOTR gick.
     Snart är det spanska prov, sen stall, en jävla massa plugg, lite LoL och lite måla innan jag ska nana. Min tisdag är så myschig...
 
 

Kommentarer
Välkomnar all typ av kritik med ett leende.
Men ingen reklam, spam eller "Hur är det"/"Vad har du gjort idag"-kommentarer.
Smile and wave! (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0