One of these days

Jag borde int eäta klubban och borde göra något vettigt. Dock gör mitt psyke uppror varje gång jag tänker på att producera något bra på en helg. Vill spela LoL och vill chatta med roliga människor. MIn mobil har inga pengar kvar och måste gå igen om 40 min... Hmm.. får spela senare. Och lägga mej tidigt.
 
"Over the hills and far away, she prays he will return one day
As sure as the river reach the sea, back in her arms is where he'll be"

Muy importante! I citatet ovan är det Gary Moore som sjungar, inte Nightwish elr ngn annan.
 
 

Kommentarer
Välkomnar all typ av kritik med ett leende.
Men ingen reklam, spam eller "Hur är det"/"Vad har du gjort idag"-kommentarer.
Smile and wave! (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0