The happiest moment (2,75h) of my life

  
 
The sad truth is, jag och Maia ska se den igen; på bio. Det går inte att vänta. Jag har sldrig varit så lycklig. Det var äkta och total lycka som sitter i fortfarande. Eftersom jag var för liten när LOTR släpptes på bio fick jag aldrig uppleva dom där, inte heller minns jag hur det var att se dem för första gången.
   Bilbo minns jag, och jag kan lätt säga att det var det mest underbara, fantastiska och... jag hittar inga fler ord! Det var helt enkelt det bästa jag varit med om. Och det är sant.
 
 
 

Kommentarer
Välkomnar all typ av kritik med ett leende.
Men ingen reklam, spam eller "Hur är det"/"Vad har du gjort idag"-kommentarer.
Smile and wave! (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0