"Fb is for tha no0bs" - Juan-Pedro

Det var min andra personlighet som ja det, men jag kan hålla med. Nu för tiden finns inget roligt på facebook, bara folk som gillar töntiga bilder som några konstiga typer lägger ut. "How many likes for this cute cupple?"; "Like if you like your mother <3"; "Like for heaven, ignore for hell"... osv. Jag tykcer AC/DC är bättre än Led Zeppelin, så är redan "on the highway to hell".
Så varför ratar jag inte bara Facebook för gott? Vet inte, men det finns inget intressant att se där längre. Ikäll ska jag o Hammy ha det kul iaf, med energidricak så att hon verkligen blir som en ekorre. Haha, så nice <333
 
 
 
Btw, read my stories ---> True story 

Kommentarer
Postat av: maia

Hahahahahah monster & partyturkar <333

2012-07-04 @ 01:21:26
URL: http://www.smackfoo.blogg.se
Postat av: Becka [fotoblogg]

Så fin header du har :D

2012-08-08 @ 10:52:18
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu
Välkomnar all typ av kritik med ett leende.
Men ingen reklam, spam eller "Hur är det"/"Vad har du gjort idag"-kommentarer.
Smile and wave! (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0