Give me a moment!

Jag behöver springa, har ont i benen, kan inte springa, vill springa.
Jag tycker Sverige spelade fördjävligt igår, snart borde allsvenskan dra igång igen, men jag orkar kanske inte åka till Ullervi en dag varannan vecka.
Jag känner för tusen olika saker och tankarna snurrar om varandra.
Jag åt ingen lunch i skolan idag för den smakade fördjävligt, så det blev Gifflar och banan av pengaran som jag fick tillbaka av en underbar vän som räddade min dag ♥
Jag vill sluta spela LoL samtidigt som det är det enda jag riktigt orkar göra

Kommentarer
Välkomnar all typ av kritik med ett leende.
Men ingen reklam, spam eller "Hur är det"/"Vad har du gjort idag"-kommentarer.
Smile and wave! (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0