Det känns konstigt att inte lyckas till 100%

Jag måste erkänn att jag verkligen inte gillar att inte vara bra. Har vant mig vid att lyckas med allting i skolan - utan att anstränga mig. Men nu på gymnasiet är förutsättningarna inte lika de som rådde under högstadiet; jag behöver jobba för att få betygen till den nivå jag vill.
Hoppas bara att jag orkar anstränga mig och jobba upp dem så att jag kommer in på de universitet och högsklor jag vill sedan...
Fin bild från oss oss i Stckholm förra veckan. Alla har skickat sin mössa ett steg åt höger (vårat höger på bilden) Resultatet blir att Ludvig har Maias björnfitta på sig, jag har Ludvigs mössa, Marcus har min bandada och Maia har Marcus mössa ;)





Kommentarer
Välkomnar all typ av kritik med ett leende.
Men ingen reklam, spam eller "Hur är det"/"Vad har du gjort idag"-kommentarer.
Smile and wave! (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0