En lyckad eftermiddag i Göteborg med några vänner

Jag måste tack amin kompis Emma så sjukt mycket för att hon övertalade mig att köpa de supersnygga skorna jag verkligen gillade.
Inte för att man ska kalla det ångest (jag har inte ångest över något på min kropp, och skulle det vara något så är det att jag ibland känner mig väldigt otränad och "tjock", men orkar inte bry mig om det en längre tid), men jag tänker ofta på min längd och känner mig ofta långt och stor - på ett negativt sätt. Är inte så lång, 170cm, men detta har gjort att jag länge undvikit att gå i höga klackar. Men hon berättade om sin kompis som är 180cm och hur snygga ben man får, så jag bestämde mig för att slå till. NU sk aag bara lära mig att gå också...
Några härligt random vårbilder följer




Kommentarer
Postat av: maia

balla skor dööööööööh!

2012-03-26 @ 21:22:44
URL: http://smackfoo.blogg.se/
Välkomnar all typ av kritik med ett leende.
Men ingen reklam, spam eller "Hur är det"/"Vad har du gjort idag"-kommentarer.
Smile and wave! (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0