R.I.P vår älskade lilla Tiger

Vid halv sju idag avled vår älskade katt på Blå Stjärnan. Han blev nio år och dog troligvis av cancer.
Jag tror att vi bara fick ha honom på lån den sista tiden, han hade förbrukat sin anio liv för länge sedan. Han var så mysig... Kloade en kärleksfullt när vi bra honom, lekte under mattorna... Så många minnen. För första gången i mitt liv har jag bestämt mig för att tro på att det finns en själ, jag kan inte acceptera tanken på att han bara skulle vara borta.
Älskar dej, Tiger! ♥











Kommentarer
Postat av: maia

nej vad hemskt :CCCCC

2012-03-31 @ 14:26:05
URL: http://smackfoo.blogg.se/
Välkomnar all typ av kritik med ett leende.
Men ingen reklam, spam eller "Hur är det"/"Vad har du gjort idag"-kommentarer.
Smile and wave! (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0