Tillbaka till skrivandet

Dels så tar den nya webbläsaren i stort sett hela mitt intresse, och så har jag äntligen fått till ett bra game på LoL (7/1/11 i stats, halvbra men det blev ett kort game). Så nu tänkte jag skriva lite till.
Fick inspiration igår, och har skrivit fem eller sex A4 på datorn hitills. Inte så mycket än, och storyn är inte inom min vanliga genre, men jag kan garantera att den kommer bli blodig, så mina kära vänner som läser inte blir besvikna på mig och tror att jag mesat till mej ;)
"Hon släppte ned boken och såg upp. Siri kom hasandes ut från sovrummet; hon var den sista att vakna och hon kom bara för att frun hade sagt till henne. Siri var mästare på konsten att sova länge, något Belle fruktade att hon aldrig skulle lära sig. Hon brukade vara sist att somna och först att vakna, det blev många timmar instängd i källaren medan solen sken utanför. Boken hade hon redan läst flera gånger, den var tråkig och full av konstiga idéer."

Så lyder inledningen, ajg hopaps den kan väcka något intresse...

Kommentarer
Välkomnar all typ av kritik med ett leende.
Men ingen reklam, spam eller "Hur är det"/"Vad har du gjort idag"-kommentarer.
Smile and wave! (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0