Jag väljer kläder efter skor och skor efter jacka, men ibland väljer jag jacka efter kläder och kläder efter skor

Jag älskar mina skor och mina jackor. Fast vill ha mer converse. Har bara tre stycken och ett par håller på att gå sönder. Och så har jag mina svarta icke-conversse som e rätt nice... Jag har rätt fian jackor också.. Jenasjackor från 80-talet, läderjackor (en brun från 80-talet och en svart från 50-talet), nåra fina tygjackor från 80-talet och diverse andra jackor från bla USA. Men jag har fått det mesta. Har egentligen bara köpt mina bandtröjortr, allt annat är begangnat. Kläder e kul, men skor och jackor är ännu roligare :3

Kommentarer
Välkomnar all typ av kritik med ett leende.
Men ingen reklam, spam eller "Hur är det"/"Vad har du gjort idag"-kommentarer.
Smile and wave! (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0