GTFO my lane

Jag bloggar bara mindre och mindre... Det är behovet av bilder som får mig att tröttna. Tror jag... Eller så är det bara viljan att spela data.

Var på Gais i torsdags och de spelade åt helvete dåligt. Nu får de bli bättre, för på måndag är det derby. Och om de spelar dåligt mot IFK kommer jag få höra det resten av säsongen av min kära vän, och starkt trogna anti-gais-ifkare.
Var på bio med Sandra och såg "Dark Shadows" igår. Så underbart bra! En riktigt Tim Burton film och ja... Ska skriva mer om den senare idag.

Kommentarer
Välkomnar all typ av kritik med ett leende.
Men ingen reklam, spam eller "Hur är det"/"Vad har du gjort idag"-kommentarer.
Smile and wave! (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0