I wanna play a game

Very true story. Jag vill spela LoL och jag vill spela det nu, inomhus och långt borta från den varma solen och bara ta det lugnt ett tag. Vandrat med klassen, badat solo (inför hela klassen dock, eftersom jag var den enda med badkläder) och varit ute i värmen de senaste fem och en halv timmarna. Typ.
Men 17.30 drar vi in till stan för att se derbyt. Hoppas Gais har ryckt upp sig i sina skärp och lärt sig spela fotboll, annars kommer jag bli mobbad av min kära vän resten av teminen.
So long, and thanks for all the fish.

Och nej, jag tycker inte så illa om värmen som det kan låta. Men är extremt känslig för värme, får lätt ont i huvudet (om jag inte knarkar vatten) och avskyr att bli varm och svettig. Men så länga man kan bada är jag glad! Och snart kan man åka vattenskidor också... Blir invigning för året nu i veckan.



Kommentarer
Välkomnar all typ av kritik med ett leende.
Men ingen reklam, spam eller "Hur är det"/"Vad har du gjort idag"-kommentarer.
Smile and wave! (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0