Let's bring home that 3 points now, alright?

Har gett mig själv ett löfte för veckan: inget LoL så länge ingen kompis frågar mig om vi ska spela. Och då ska jag bara göra det för den sociala aspektens skull. Inte för mitt sjuka spelberoende. För jag är verkligen spelberoende, finns inget annat att säga. Kul är det iaf.
Skola och läxor och jag vill verkligen få bra betyg nu på  slutet. Så en vecka utan onyttigheter eller LoL är bara bra för mig. Jaja, nu är det ber kemi som står på schemat. Snart är det gymp amen jag vill hellre hem och äta klementin. Och kolla GAIS.

Kommentarer
Välkomnar all typ av kritik med ett leende.
Men ingen reklam, spam eller "Hur är det"/"Vad har du gjort idag"-kommentarer.
Smile and wave! (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0