The 5th of may, I can feel how the timeline is coming closer... Lost my best friend today, I'm one of the last persons left now

Fyfan för att Facebook är helt dumma i huvudet. Vem vill ha tidslinjen? Det fulast och jobbigaste någon kommit på. Men jag kan bara skratta högt över att vara den sista att klamra mig fast vid den enkla, braiga facebook-profilen utan den fula och jobbiga skitsak som kommer.
Maia föll idag, så jag får se hur länge jag håller ut....

Kom äntligen på vad låter i Ice Age heter; Send me on my way ♥ Så bra!



Kommentarer
Postat av: maia

den tog mig... hjälp

hjälp

hjälp

eko

2012-05-05 @ 17:31:00
URL: http://smackfoo.blogg.se/
Välkomnar all typ av kritik med ett leende.
Men ingen reklam, spam eller "Hur är det"/"Vad har du gjort idag"-kommentarer.
Smile and wave! (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0