Torsdagen i bilder

Morgon och en ny dag med nya äventyr och allt det där
Hittade en larv vid bussen påväg hem

Lite bad med några goa grabbar från klassen (och horseface på det)
På tal om horseface, hasten fick äta gräs medan jag skrev kemiraport om kemiska bindningar.
Maiheim åker skateboard och jag åker rullskridskor. Båda är vi lite noobs men man kan inget på första försöket. Och om man nu kan något direkt, då vinner man ju aldrig något. Och det måste ändå vara det bästa: framstegen.
Jag ramlar, och gissa på vilket ben och var... Spenderade en plågsam helvtimme i duschen sedan med att rengöra såren... Fan vad det sved. Mamma fick ge mig två kakor för att jag skulle hålla käft. LOL
Men trädet hade fina blommor. Nu känns det som sommar.

Kommentarer
Postat av: maia

Ta bort den där äckliga bilden på mig :(

2012-05-25 @ 09:27:46
URL: http://smackfoo.blogg.se/
Välkomnar all typ av kritik med ett leende.
Men ingen reklam, spam eller "Hur är det"/"Vad har du gjort idag"-kommentarer.
Smile and wave! (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0