Några frågor

Blev utmanad av Sandra att svara på hennes frågor. Så här kommer svaren.
Om du inte kunde misslyckas vad skulle du göra då? Jag skulle åka med mina kära rullskridskor till skolan och starta något stort forskningsprojekt. Eller ge mig in i mitt drömyrke som "The Napoleon of Crime".

Om du skulle starta en helt ny blogg med en enda inriktning, vad skulle det vara? En blogg med instruktioner till perfekta brott? Nej, vet inte. Är nöjd med den jag har.
Jordgubbar eller hallon? Hallon
Vad läser du just nu? "Da Vinci Koden", "Sagan om de två tornen", "Eddies oäkting", "Och en grej till..."
Hur känner du dig nu? Glad, och lite hungrig
Vad var det roligaste du gjorde igår? Hela dan var ganska kul, då kan inte välja något specifikt från den varma torsdagen.
Vad bakade du senast? Mangopaj med Maia och Marcus tror jag det var...
Vad har du till vänster om dig? En hög med böcker
Vilken film kan du se om och om igen utan att tröttna? Härsskarrignen-triologin (räknas som en film)
Vad är ditt favoritcitat just nu? "Smile and wave boys, just smile and wave" -Skepparn, Madagaskar
När du gjort något bra, vad unnar du dig? Hmm... Unnar mig? Godis :3 Fast äter det alltid ändå. Lika bra att njuta av livet hela tiden och inte bara när man varit duktig

Kommentarer
Välkomnar all typ av kritik med ett leende.
Men ingen reklam, spam eller "Hur är det"/"Vad har du gjort idag"-kommentarer.
Smile and wave! (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0