Jag hatar den jävla grodshit uppgiften!

"Groda", "Bäver" och "Unicorn" är några av mina favorit ord. Sedan är "Sweet", "Nice" och "Gl Hf" favoriter också. Våra språk är så unika, alla har sitt egna sätt att tala och röra sig. För en som inte är van vid hur jag pratar kan säkert tycka att det jag säger är konstigt och ibland obegripligt, på samma sätt som jag ibland tycker andra pratar konstigt/tråkigt osv. 
     Ofta pratar vi ganska likte de vi umgås med och på sätt och vis återger språket vem vi är. Indeed, det är intressant att fundera på.
 

Kommentarer
Postat av: anonym

du pratar som en jävla databas

Svar: bara för att du e n00b <3
missfrankenstein.blogg.se

2012-11-27 @ 16:16:49
URL: http://www.smackfoo.blogg.se
Välkomnar all typ av kritik med ett leende.
Men ingen reklam, spam eller "Hur är det"/"Vad har du gjort idag"-kommentarer.
Smile and wave! (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0