Maia, what are you doing? Maia... STAPH

Hihi, nu är världens fulaste bild ut på facebook. Men bara att ta det osm en man, elr kvinna elr galen mexikanare elr vad jag nu är.
Nachos... Vill ha det, men får nöja mej med godis på provet imorrn. Dumt. Nachos låter för mycket att äta på.
Katten trollar runt i trädgården. Nu smyger han på något.
Jag ska google på något som jag hoppas kan bli mitt nya intresse. 
Känner att jag bryter mot alla möjliga skrivregler nu. Ska hämta min syrra så att junior kan passa henne. 
 

Kommentarer
Postat av: Maia

i will never stahp

2012-10-11 @ 19:42:53
URL: http://www.smackfoo.blogg.se
Postat av: LINNEA GULLARBERGS

sv: tack!

fin bild :)

2012-10-12 @ 17:48:24
URL: http://lgullarbergs.blogg.se
Välkomnar all typ av kritik med ett leende.
Men ingen reklam, spam eller "Hur är det"/"Vad har du gjort idag"-kommentarer.
Smile and wave! (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0