Min mycket dåliga bloggaktivitet

Mycket beror på min totala brist av järn och min förbannade benhinneinflammation. Att inte träna gör en männsika trött, och att lida av ständig huvudvärk och trötthet är en annan faktor. Kunde springa nu i kväll (äntligen efter flera veckor), så just nu är jag piggare än på länge.
      Jag funderar mycket på hur det är för ett litet barn att se världen. Hur upplever min femåriga lillasyster mig och samhället vi lever i? Jag vet inte, men försöker föreställa mig det. Idag klippte hon av sig håret på dagis. Jag gjorde detsamma när jag var fem, men jag gjorde det i en protest mot mamma och pappa. Jag ver nog deprimerad, på ett sätt som små bran blir när deras liv kastas omkull och föräldrarna separerar. Men nu är det bra.
      Förutom att jag kom fram till att jag nog är deprimerad utan att veta om det. Penny. Jag saknar  henne ständigt. Läskigt är att jag är så tom samtidigt. Har inga känslor känns det som. Efter snefyllan för några helger sedan (en episod jag gärna vill glömma) trodde jag det var över. Men att springa rensar huvudet på ett härligt sätt.
    Ja, ja. Långt inlägg. Hihi, ett rligt LoL-game med så roliga människor nu på kvällen iaf.
 
 
I mitt nästa liv ska jag bli en fet bondkatt

Kommentarer
Välkomnar all typ av kritik med ett leende.
Men ingen reklam, spam eller "Hur är det"/"Vad har du gjort idag"-kommentarer.
Smile and wave! (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0