C'est tres bien

Har en ny novell --> Under En Filt i Madrid

Kan äntligen spela LoL igen, något jag inte gjort på tre dagar. Fast först åt jag och Maia godis och skrev på våra egan små historier i en timme typ. Det regnar ute, men det gör inget. 
   Jag vill ha det nya skinet till Gangplank. Och så vill jag ha ett riktigt bra game igen. Dagens game med Marcus var dock väldigt roligt. Ska spela mer med hnm och våra kompisar sen, bla Lukas som jag aldrig träffat men som har en underbart go dialekt.
   Bland det mysigaste med LoL är att varje champion har en egen liten historia, som är väldigt rolig att läsa. Nu ska jag sluta nerda mej, även om jag spelar lite för mycket...
 

Kommentarer
Välkomnar all typ av kritik med ett leende.
Men ingen reklam, spam eller "Hur är det"/"Vad har du gjort idag"-kommentarer.
Smile and wave! (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0