Fin fina människor

Jag läser inte så mycket bloggar av för mig främmande människor (dumt nog, för det finns så många bra), men har inte hittat någon jag fastnat för. Däremot har jag några älsklings-bloggar:
Swedishjapanese - skriven av Annelie i min klass som bloggar supernice och roligt och intressant
Lingers - Sandras blogg som är både fin, rolig och mysig (både hon och bloggen)
Smackfoo - bloggen som tillhör Maia men hon uppdaterar alltför sällan...
 
Det var dom bloggarna det. Sedan läser jag mest böcker. Gärna på engelska om det är på engelska dom skrevs på från början. Jag gillar inte att läsa översatta böcker, det tar bort så mycket känsla. 
 
 
Ermahgerd, vad söta bilder från i somras... 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra Leone

Aww sötis Juppa! Blir sugen på att gå runt sjön när jag ser den bilden ^^

2013-01-25 @ 18:08:09
URL: http://lingers.blogg.se/
Postat av: anelia

lite sent men; Awww <3

2013-02-04 @ 18:26:35
URL: http://swedishjapanese.blogg.se
Välkomnar all typ av kritik med ett leende.
Men ingen reklam, spam eller "Hur är det"/"Vad har du gjort idag"-kommentarer.
Smile and wave! (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0