Hmm... I'm really bad at this

Iaf nu på lovet. Blogga tar ju lite tid vid datorn, och jag sitter och spelar så mkt vid datorn att jag helst inte vill göra något annat där. Min nya mobil tar iaf fina bilder, och hästarna jag rider är så fina. Även om jag saknar Penny varje dag så jag blir galen, men tiden med henne är förbi. Ska inte äta ngt sött nu heller under resten av januari, lär bli intressant hur det fungerar. Behöver verkligen bli av med mitt sötsug.
    Har inspiration men inte förmågan att samla den under en penna.
 

Kommentarer
Välkomnar all typ av kritik med ett leende.
Men ingen reklam, spam eller "Hur är det"/"Vad har du gjort idag"-kommentarer.
Smile and wave! (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0